مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-10ورزشي

لیگ فوتبال دسته 3 کشور | توقف 04 بیرجند در مقابل ستاره سرخ کاشان


پس از وقفه شش ماهه مسابقات لیگ دسته 3 فوتبال کشور تنها نماینده خراسان جنوبی در نخستین دیدار خانگی در مقابل ستاره سرخ کاشان به کسب یک امتیاز رضایت داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، پس از وقفه شش ماهه مسابقات لیگ دسته 3 فوتبال کشور به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا بالأخره سوت این رقابت ها به صدا درآمد.

تنها نماینده خراسان جنوبی در لیگ دسته 3 فوتبال کشور در نخستین بازی بدون تماشاچی سال 99 خود در استادیوم ورزشی آزادی بیرجند میزبان ستاره سرخ کاشان شد.

تیم فوتبال مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) بیرجند در این ماراتن ملی پس از 90 دقیقه تلاش بی وقفه نتوانست از امتیاز میزبانی به درستی استفاده کند و با تساوی 2 بر 2 در برابر حریف متوقف و به کسب یک امتیاز رضایت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ در یازدهمین هفته از مرحله نهایی لیگ دسته 3 فوتبال کشور نماینده خراسان جنوبی ششم اسفندماه 98 در مقابل تیم نگین سناباد مشهد با گل میثم زمانی بر میزبان خود غلبه کرد و به سه امتیاز مهم دست یافت.

نماینده فوتبال خراسان جنوبی در هفته نهم رقابت های مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور نیز میهمان تیم مهاجر نوین مشهد بود که به دلیل درگیری های ایجاد شده حریف در نیمه دوم بازی نتوانست این دیدار را به پایان ببرد، با حکم کمیته انضباطی فدراسیون با نتیجه 3 بر صفر به عنوان برنده بازی معرفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ فوتبال دسته 3 کشور | توقف 04 بیرجند در مقابل ستاره سرخ کاشان

لیگ فوتبال دسته 3 کشور | توقف 04 بیرجند در مقابل ستاره سرخ کاشان